NBA Top Shot Hesap açma ve Bakiye yükleme

Flow/DapperLabs Türkiye
3 min readFeb 28, 2021

NBA Top Shot’a nasıl üye olunur?

Adım 1: https://www.nbatopshot.com/ sitesine gidin,

Adım 2: Sağ yukarıdaki Sign up butunona tıklayın.

Adım 3: Şuan için NBA Top Shot’a sadece gmail kullanıcıları üye olabiliyor, diğer e-mail servis sağlayıcıları için bu durum geçiçi olarak servis dışıdır, devam etmek için Continue with Google seçeneğine tıklayın.

Adım4: Eğer bir gmail hesabınız varsa ise, ilgili hesabı seçin ve devam edin ve artık üyesiniz!

NBA Top Shot’a Nasıl Para Yüklerim?

Adım 1: Üye olduktan sonra sağ yukarıdaki profil resminize tıkladıktan sonra Dapper Balance a tıklayın

Adım 2: Açılan sayfada, okla işaret edilen ilk kısma eklemek istediğiniz tutarı $$$ (dolar) cinsinden yazın, altındaki kullanım şartını kabul ettikten sonra son olarak Add Funds butunona tıklayın.

Adım3: Daha sonra karşınıza çıkan ekranda Kredi Kartıyla veya Kripto Paralarla fon ekleyebilirsiniz. Kredi kartıyla devam edeceksiniz sizden istenen İsim Soyisim, Kredi Kart Numarası ve diğer detayları doldurup işleminize devam edebilirsiniz. Eğer ödemenizi kripto paralarla yapacaksanız Pay with crypto butonuna tıklayın.

Adım4: Şu an Flow ile ödeme alınamadığı için ETH, BTC or other cryptocurrencies seçeneğine tıklayın ve confirm purchase butonuna tıklayın.

ve

“Continue” tuşuna basın.

Adım 5: Çıkan ekranda eğer bir Coinbase hesabınız varsa oradan veya başka borsalardan ödeme yapmak istiyorsanız Bitcoin, Ethereum veya USDC’den birini seçin. (USDC’ye tıklayarak devam etmenizi öneririm)

Adım 6: USDC’ye tıkladıktan sonra eğer web tarayıcınızda Metamask varsa otomatik olarak Metamask'a yönlendirileceksiniz, ödemenizi bu şekilde de yapabilirsiniz. Değilse, size verilen adrese aşağıda yazan tutarı yollayabilirsiniz (Yollarken lütfen kullandığınız borsanın sizden çekeceği komisyon oranını hesaplayınız)

ÖNEMLİ NOT: Ödeme gerçekleşene kadar aşağıdaki ekranı kapatmayın

Adım7: Size verilen USDC adresi Ethereum (ERC-20) tabanlıdır. Borsanızdan para çekme, USDC seçtikten sonra ERC-20'yi seçmeyi kesinlikle ihmal etmeyin ve bu miktarı adrese yolladıktan bir kaç dakika sonra işleminiz gerçekleşecek ve bakiye Dapper Cüzdan hesabınıza geçecektir.

Websitesi:https://www.onflow.org/
Telegram:https://t.me/flow_turkiye
Twitter:https://twitter.com/flow_turkiye

--

--